O nas

Centrum Korepetycji i.Know to miejsce, które zrzesza młodych ludzi, chcących poszerzyć swoją wiedzę z różnych dziedzin nauki oraz studentów, nauczycieli, specjalistów, którzy z pasją pomagają rozwijać się swoim podopiecznym.

Prowadzimy zajęcia edukacyjne z różnych przedmiotów szkolnych. Nauczyciele wraz z metodykiem opracowali i przystosowali materiał tak, by zarówno pomagać wyrównać braki w wiedzy, jak i rozszerzyć materiał opracowywany w szkole. Przygotowujemy Uczniów do egzaminów ósmoklasisty oraz matury.

Praca w małych, dopasowanych poziomem grupach stwarza optymalne warunki pracy, dzięki czemu zachowana jest dynamika, a przy tym uczniowie motywowani są zdrową rywalizacją, mając punkty odniesienia. Nauczyciele z kolei mają szeroki wachlarz metod, którymi mogą pracować z uczniami.

Nasz zespół tworzy także metodyk oraz psycholodzy i neuropsycholodzy, którzy przygotowują warsztaty i webinary, m. in. z technik uczenia się, ćwiczenia pamięci i koncentracji, radzenia sobie ze stresem, np. przed egzaminami.

Zespół nauczycieli wraz z metodykiem opracował autorskie plany zajęć edukacyjnych, oraz kursy do egzaminu 8-klasisty, które podparte są autorskimi notatkami oraz nagraniami Video, dostępnymi tylko dla naszych Kursantów.

Poniżej możecie Państwo poznać sylwetki naszych wspaniałych Nauczycieli! 🙂

 

 

 

zajęcia kursy język angielski

O mnie – Mam na imię Dominika. Nauczaniem interesuję się odkąd pamiętam. Moim pierwszym uczniem był młodszy brat, a tablicą – duża szafa z gładkimi, brązowymi drzwiami. Po maturze ukończyłam studia z pedagogiki oraz filologii angielskiej. Oba kierunki okazały się strzałem w dziesiątkę. Uwielbiam uczyć, po studiach podjęłam pracę jako wychowawca w klasach 1-3 oraz nauczyciel języka angielskiego w szkole podstawowej i ponadpodstawowej. Znam podstawy programowe i przeróżne programy nauczania. Nie obce mi są wszelakie formy, metody, środki przekazywania wiedzy. Cały czas się rozwijam, ukończyłam studia podyplomowe z metodyki nauczania języka angielskiego oraz doradztwa zawodowego.

Dzięki zdobytemu doświadczeniu wiem, jak ważne jest personalne podejście do ucznia, oraz to, że osiąganie sukcesów jest determinowane przede wszystkim chęcią do nauki i zainteresowaniem przedmiotem, nie zaś przymusem w postaci zaliczenia sprawdzianów i testów. Zatem nasza misja polega na obudzeniu w uczniach zapału do zdobywania wiedzy oraz pokazaniu, że właściwe – logiczne – wyjaśnienie problematyki jest skuteczniejsze, niż nauka czysto pamięciowa. A po takich zajęciach napisanie sprawdzianu to tylko uwieńczenie naszej pracy. Atmosfera zajęć i zbudowanie właściwej relacji z uczniem to klucz do sukcesu, dlatego w Centrum Edukacji i.Know bardzo dbamy o to, aby uczniowie, ale także rodzice darzyli nauczycieli zaufaniem oraz sympatią.

Alicja Kliczek

 

Pani Alicja prowadzi zajęcia z języka angielskiego, polskiego oraz pracuje z przedszkolakami.

 

Jestem nauczycielem z kilkunastoletnim doświadczeniem, chociaż ciężko mnie określić jako przedmiotowca – pracuję z dziećmi i młodzieżą w przedziale wiekowym 3-19, jako polonista, anglista oraz wychowawca przedszkolny.

Moja miłość do książek zaowocowała studiami polonistycznymi na Uniwersytecie Warszawskim. W toku studiów okazało się, że nie biblioteka jest moim ulubionym miejscem, ale szkoła. W pracy z dziećmi stawiam na dyskusję i poszukiwanie rozwiązań, uważam też, że kultura w jakiej poruszają się poloniści i ich uczniowie nie jest przestrzenią zamkniętą. Nie wystarcza mi stwierdzenie, że „Słowacki wielkim poetą był” – i nowe, i kanoniczne dzieła literackie mają szansę na twórcze, często rewolucyjne interpretacje oraz wpisanie ich również we współczesny kontekst. Moi uczniowie mają szansę „zbliżyć” się do lektury i stać się świadomymi, twórczymi odbiorcami kultury słowa. Jako redaktor i korektor zwracam szczególną uwagę na poprawność – galimatias gramatyczny polszczyzny nie ma przede mną tajemnic.

Jako nauczyciel języka angielskiego wychodzę z założenia, że tradycyjne metody nauczania w warunkach szkolnych są niewystarczające by stać się świadomym użytkownikiem tego języka. W mojej pracy z uczniami stawiam na empatię i kreatywność – zależy mi na poznaniu i zrozumieniu  potrzeb i możliwości uczniów oraz budzeniu ciekawości poprzez stosowanie różnorodnych metod aktywizujących tak, aby spotkanie z językiem było zawsze odrobinę inne od poprzedniego. Pozytywnie wpływa to na uwagę i motywację uczniów, wzbudza w nich ciekawość języka, pozwala połączyć naukę z indywidualnymi zainteresowaniami – to oznacza szybsze postępy i większą satysfakcję z nauki.

Karolina Sujkowska 

Pani Karolina prowadzi zajęcia z języka polskiego i języka angielskiego w Bolszewie oraz zdalnie.

Mam na imię Karolina. Moja przygoda z zawodem nauczyciela zaczęła się 10 lat temu. Pracowałam zarówno w szkole podstawowej, jak i udzielałam korepetycji maturzystom oraz uczniom klas IV-VIII. Ponadto mam także dwuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi polonijnymi w Londynie, gdzie miałam przyjemność uczyć języka polskiego. Prawie pięcioletni pobyt w Wielkiej Brytanii pozwolił mi także bliżej zaprzyjaźnić się z językiem angielskim w jego, że się tak wyrażę „naturalnym środowisku” 🙂

Już od dziesiątego roku życia wiedziałam, że moja kariera zawodowa potoczy się w dwóch możliwych kierunkach: dziennikarstwa bądź polonistyki. Ostatecznie wybrałam to drugie. Miłość do przepięknego języka ojczystego, pasja do literatury oraz wielka radość z dzielenia się wiedzą towarzyszą mi od wczesnego dzieciństwa, co zaowocowało ukończeniem filologii polskiej i późniejszą pracą w zawodzie nauczyciela polonisty. To, co kocham w języku polskim to jego brzmienie, złożoność i nieoczywistość. Właśnie jego zawiłości czynią go tak wyjątkowym. Natomiast to, co kocham w nauczaniu to radość z każdego, najmniejszego nawet postępu zrobionego przez ucznia i satysfakcja z zarażania pasją do nauczanego przedmiotu.

Wiem jak ważne jest indywidualne podejście do ucznia, gdyż każdy z nas przyswaja wiedzę w nieco inny sposób. Dlatego zawsze staram się jak najlepiej poznać swoich podopiecznych, by możliwie jak najskrupulatniej dostosować metody nauczania do ich potrzeb.

 

Dawid Trzciński

Pan Dawid prowadzi zajęcia z języka angielskiego i matematyki w Otwocku oraz zdalnie.

 

Kamil Budziak

Pan Kamil prowadzi zajęcia w Otwocku, przygotowuje uczniów z chemii, matematyki, fizyki oraz języka angielskiego.

Moja przygoda z chemią rozpoczęła w gimnazjum. Z wielkim hukiem zresztą, gdyż wraz z przyjaciółmi przygotowałem  wtedy wulkan chemiczny w ramach projektu gimnazjalnego. Później poszło już z górki – klasa bio-chem, olimpiada chemiczna, studia chemiczne na Uniwersytecie Warszawskim.

W chemii cenię sobie najbardziej, jak wszechstronną jest nauką. Zawiera w sobie elementy fizyki, biologii, matematyki, statystyki, ba nawet filozofii i poniekąd również gastronomii. Warunki wręcz idealne dla dusz ciekawych świata. Kocham dzielić się ciekawością do chemii z innymi. Niestety, wiem jak to wygląda w placówkach edukacyjnych. Wielokrotnie spotkałem się z opinią, że chemia jest najmniej lubianym przedmiotem szkolnym. Chcę zmienić ten stan rzeczy, pokazać, że się da!

Poza chemią, udzielam również korepetycji z matematyki, języka angielskiego i fizyki (szkoła podstawowa).

Radosław Tomaszewski

Pan Radosław prowadzi zajęcia w Otwocku, głównie z matematyki rozszerzonej.

Nazywam się Radosław Tomaszewski. Jestem studentem drugiego roku na Wydziale Zastosowań Informatyki i Matematyki na kierunku Informatyka w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Matematyka od II klasy podstawowej była moim ulubionym przedmiotem szkolnym. Ukończyłem Liceum Ogólnokształcące im. K.I. Gałczyńskiego w Otwocku na profilu matematyczno-fizyczno-informatycznym z maturą z matematyki zdaną na 100%. Następnie studiowałem Inżynierię Zarządzania na Politechnice Warszawskiej. W czwartym semestrze jednak zrezygnowałem z nich, aby móc skupić swoją karierę na branży IT.

Tłumaczenie matematyki i logicznego myślenia jest moim hobby od lat. Do każdego ucznia staram się podchodzić indywidualnie. Uważam, że aby w optymalny sposób zrozumieć zagadnienia matematyczne, należy najpierw przyswoić wiedzę teoretyczną, zrozumieć, a dopiero potem ją stosować w zadaniach. W taki właśnie sposób prowadzę zajęcia. Będę dużo wymagał, ale gwarantuję, że praca włożona przez ucznia zwróci się w przyszłości wielokrotnie.

Maciej Bartecki

Pan Maciej prowadzi zajęcia z języka angielskiego oraz matematyki w Bolszewie.

Jestem studentem Neurobiopsychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Posiadam obszerną wiedzę w dziedzinach psychologii rozwoju dziecka, psychologii wychowawczej oraz edukacyjnej. W trakcie zajęć staram się tę wiedzę wykorzystywać i stosować wszelkie innowacyjne techniki nauczania, takie jak growth mindset, czy ocenianie kształtujące.

Bardzo ważna jest dla mnie relacja pomiędzy uczniem i nauczycielem oraz wspólne budowanie zainteresowania przedmiotem. Zajęcia zawsze zaczynam od wyznaczenia konkretnych celów, do których później dążymy. Formę prowadzenia zajęć zawsze dostosowuję do dziecka. Najważniejsze jest dla mnie podejście indywidualne oraz wsparcie naturalnego rozwoju ucznia.

Bartłomiej Hennig

Pan Bartek prowadzi zajęcia w Bolszewie z matematyki.

 

Ukończyłem studia z matematyki ze specjalnością nauczycielską na
Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki na Uniwersytecie Gdańskim.
Od kilku lat pracuję jako nauczyciel matematyki w szkole. Pracowałem
także jako nauczyciel informatyki w szkole podstawowej. Obecnie
pracuję w szkole podstawowej oraz w prywatnym liceum
ogólnokształcącym w Gdańsku. Posiadam doświadczenie w nauczaniu
matematyki na każdym etapie edukacyjnym. Prócz doświadczenia
zdobytego w szkole, mam je także jako korepetytor. Przygotowywałem
uczniów do egzaminów ósmoklasisty, pracując z uczniami zarówno
indywidualnie jak i w grupach. Swoje doświadczenie mam także w
przygotowaniu do matury podstawowej oraz rozszerzonej. Moi
uczniowie niejednokrotnie uzyskiwali maksymalną liczbę punktów na
egzaminach końcowych.
Stawiam na indywidualnie podejście do ucznia, z racji faktu, że każdy z
nich jest inny. Podczas pracy z uczniami zauważyłem, że z każdego
można wydobyć potencjał matematyczny. Przy pełnym zaangażowaniu
dwóch stron, uczeń jest w stanie zrobić bardzo duże kroki na przód, na
czym mi zależy. Staram się każde zagadnienie wytłumaczyć w jak
najprostszy sposób, posługując się między innymi przykładami z życia
codziennego. Wiele osób, które uczęszczało na moje zajęcia polubiło
matematykę co jest podstawą do skutecznej nauki. Staram się
motywować uczniów na wiele sposobów. Jestem osobą cierpliwą,
mającą dobry kontakt z dziećmi i młodzieżą, dzięki czemu uczniowie
zadają bardzo dużo pytań podczas wspólnych zajęć, co przekłada się na
dobrą współpracę, a także same wyniki.